- انتشار کتاب «مديريت بودجه در رسانه»
به گزارش مهر، عبدالرضا شاهمحمدي، استاد دانشگاه اين کتاب را در هفت فصل نوشته که در فصل اول تعاريفي متداول از سازمان ارائه شده و در ادامه فصل دوم انواع مديران و مديريت را تعريف کردهاست.
در فصل سوم موضوع بودجه به طور خاص مورد توجه نويسنده قرار گرفته و فصل کوتاه چهارم، مديريت بودجه را مورد بحث قرار دادهاست.
فصل پنجم کتاب با طرح يک سوال کليدي که چرا بايد از بودجه استفاده کنيم (سوال از مديران به ويژه مديران رسانه) مباحثي را با پايههاي تئوري اقتصادي و مديريتي طرح ميکند و در فصل ششم با رويکردي مديريتي بحث اصل کتاب دنبال شده ست.
در نهايت در فصل هفتم هم متناسب با بحث اصلي کتاب موضوع نقدينگي مطرح شده است.
انتشارات فريش اين کتاب را در 115 صفحه با قيمت 25 هزار و پانصد تومان در 220 نسخه منتشر کردهاست.
درباره این سایت